2009. november 28., szombat

Sziasztok!

Szombat van, tehát ma lesz Csillag Születik. Nekem MC DC a kedvencem, de a Bad Boys-os fiúk is nagyon jól táncolnak. A múlt héten kieső Viktort is nagyon sajánltam, mert szerintem iszonyatos jó hajnga volt és az előadásai is jók voltak. Sajna ma csak az elejét fogom látni. Lesz ma itt Szekszárdon egy hatalmas(nak ígérkező) buli. Itt lesz a ViVa is meg még jó pár csatorna. Ilyen DJ Festival és egyben Michael Jackson emlékkoncert. MJ táncverseny is lesz. A többit mondják el a plakátok helyettem.

Ezt az epres pudingot pedig múlt héten csináltam. Volt a hozzá ajándékba ilyen kiöntő forma.


És hoztam egy képet az utolsó szál rózsáról a ketünkből. Olyan szép. Papa már levágta, most itt van a szobámban.

Majd ha nem felejtem el csinálok képet, hogy mentem el este a buliba, meg majd a körmömről is.

Puszi, Zsani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése